Gyakran Ismételt Kérdések

Van lehetőség személyes átvételre?

IIgen. Előre egyeztetett időpontban személyesen is átveheted rendelésed raktárunkból. Címünk : 6772 Deszk , Alkotmány utca 101.

Valóban minőségi termékeket rendelhetek a webáruházban?

Igen. Kiemelt figyelmet fordítunk a megfelelő minőségű áruk, termékek beszerzésére. 

Már legalább 4 napja rendeltem, és nem érkezett meg a csomagom, mi lehet a probléma?

Amennyiben a rendelésed során nem kaptál hibaüzenetet, biztos lehetsz benne, hogy megkaptuk, és elkezdtük rendelésed feldolgozását. Amennyiben a  csomagod a szállítmányozó cég bizonyítottan elhagyta, akkor visszautaljuk rendelésed összegét.

Hogyan vehetem át a csomagom?

Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, illetve a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küld az FoxPost a futár érkezési időpontjáról.

Csomagautomatás szállítás esetén a nyító kódot a foxpost továbbítja Neked, amelynek segítségével átveheted csomagod.

Utánvéttel is vásárolhatók?

Igen. Utánvétes fizetési lehetősséggel is kérheted rendelésed +550 Ft felárral amelyet a futránál készpénzben kiegyenlíthetsz, illetve csomagautomatás rendelés esetén bankkártyával tudsz rendezni.

Nem tudtam átvenni a csomagom, mit tehetek?

IA futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben egyik alkalommal sem jár sikerrel, a küldemény visszakerül a kiszállítást végző partnerünk raktárába, majd a FOXPOST központi raktárába, majd a csomag vissza kerül a feladóhoz.

Nem kaptam meg a rendelésem, mit tegyek?

Vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, és észrevételed azonnal továbbítjuk a FOXPOST-nak

Várhatóan mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?

 A futárszolgálat időgaranciát nem vállal a kézbesítésre.  Csomagod 2-4 munkanapon belül várható kézbesítése

Shopping Cart